Zkouška ZZO

08.05.2010 18:18

V  7 hodin jsme vyjeli směr Brno. Strašně pršelo, a tak jsme si říkali, zda se vůbec zkouška bude konat. 7.30 měl být nástup, ale nikdo nikde. Všichni se začali scházet až kolem osmé hodiny. Po osmé přestalo pršet a udělalo se moc hezké počasí, které vydrželo celý den. Mále jsme však nemohli nastoupit ke zkoušce, protože já - začátečník, nevěděla, že si mám sebou vzít doklad o potvrzení, že jsem členkou nějakého klubu. Ještě, že měl páníček od Bannera z Kejvalky internet v mobilu,  tak jsme byli zachráněni:-))) Kolem 11 hodiny se přijelo ze stop a všem nám bylo jasné, že už půjdeme ,,na to". Šli jsme hned 1. Mně to nevadilo, chtěla jsme to mít rychle za sebou. Vstoupili jsme na plac a spadla ze mě veškerá nervozita (ještě že:-)) Nejprve odložení - Nasthy vůbec nečuchal jako obvykle a pořád sledoval jen mě, takže za 10 bodů. To nás asi nakoplo na další cvičení. No a potom chůze u nohy,obraty - vše šlo, ale trošku pomaleji. Musíme dopříště zrychlit!!:-)) Sedni,lehni super. Pak přišlo odložení za chůze - nikdy se mně Nasthy nevyvalil a zrovna dneska se to stalo - takže za 9 bodů, taky dobrý. Aport sice pomalý, ale udělal (na to, že ho umí teprve ani ne měsíc tak super). No a přivolání - sice zase trošku pomalejší reakce, ale přišel a předsedl hezky - 8 bodů. Když jsme měli za sebou poslušnost následovali ještě 4 psi a pak speciální cviky, ty Nasthy zvládl vzorně. Všechny - prospěl výborně. Pan rozhodčí nám řekl, že máme zapracovat na rychlosti. To se mu to říká, když má maliňáky:-)))) Ale jsem moc ráda, že jsme to zvládli.